Welcome

Welcome to my Art blog.
I Art for fun, relaxation, living and learning.
I teach painting, printing and collage workshops, all around Europe, and get inspired in so many ways.
www.timeouttravel.dk
I hope to inspire you on your own art journey-
Please enjoy, and create!
You will also find me on fb - Mixed media paintings.

Trine Pettigrew

torsdag den 4. juli 2013

Gelli prints Galore.

Still getting to know my new Gelli Printing mat, I have been playing around with colours and very simple shapes/images.
I find, that it is the colours, and the unknown results, that appeal to me most.
These are just a few of the many I have been working on.
I still want to incorporate some writing, and I wouldn't be at all surprised, if the old sewing machine gets to have a go also.....
 
 










2 kommentarer:

  1. Hej Trine. Faldt lige over din blog som straks er gemt :-) Du laver mange spændende sager!! Og så er det første gang jeg falder over en dansker der som jeg osse leger med Gelli Plate :-) Jeg har den sidste tid samlet fjer i såvel fin som krøllet tilstand men har ikke prøvet det af endnu. det kan jeg se er på tide... Glæder mig til at komme igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Mette. Tak for din fine kommentar. Du er ogsaa den forste Dansker jeg har "mødt". Hyggeligt. Glæder mig til at se hvad du får ud af dine fjer :) Trine

      Slet